Hey I’m just lookin’ for a good time

Onsdag morgon, jag var uppe med tuppen, eller nja kanske inte riktigt, det beror ju på när tuppen gick upp. Men efter att ha haft svårt att somna två kvällar i rad är jag förvånad att jag lyckades pallra mig upp ur sängen i morse. Men ska man jobba så ska man. Och det ska jag, om exakt 24 minuter faktiskt. Så jag ska snart sätta mig på cykeln och trampa iväg till dagiset jag ska hushålla på idag. I nio tommar, men sen väntar både det ena och det andra så jag klagar inte. Och pengar är pengar. Och barnen är ju alltid rätt mysiga.

Men i alla fall, jag tog på mig en tröja med glassar på så jag hoppas det gör att jag går hem hos barnen, jag undrar hur många teckningar jag får med mig hem, i somras när jag jobbade på dagis blev det åtta stycken... Sju av dem var bilder på katter. Idag då? Kanske hundar? Jaja, vem vet, nu ska jag dra mig!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0