But I think you could save my life

Onsdag, ja veckan bara flyger förbi och jag har kommit in i någon slags "blogg-skade-period" vilket betyder att jag mer än gärna bloggar en stund om dagen. Men det uppskattar väl vilken läsare som helst I guess. idag har jag hunnit med en del, sett gårdagens House som helt försvunnit ur mitt minne, men mamma hade varit snäll och spelat in det. Sen hann jag med en fika med Lisen, plugg i någon timme, middag, träning i 1 timme och 5 minuter med Anna, sen kom jag hem, åkte och handlade och gjorde mig en grekisk sallad. Gott det. Och ja nu vet ni vad jag gjort idag, säkert nåt ni gått och undrat över hela dagen. Och snart ska jag hälsa på Bella en stund och tjata bort några timmar, brukar alltid vara trevligt.

Nej, nu ska jag lyssna på lite skön musik. Få lite kontakt med omvärlden och sen åka till Bella.

En annan sak: cdon's nedladdningsfunktion är snäll mot öronen, iPoden och min träning, men plånboken kommer inte gilla det. Två låtar till sen får det vara nog för ett tag.

Over and out!

Sitter och chattar med min kära vän Sofie och den här bilden får mig helt klart att längta tillbaka till sommaren, när vi gjorde Göteborg osäkert!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Malin

Här kommer tips

http://www.youtube.com/watch?v=UCmUhYSr-e4&NR=1



Kan inte sluta lyssna på den, vissla och vicka på tårna!

2010-09-23 @ 10:50:06
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ge mig den dagen tillbaka!!

2010-09-25 @ 13:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0