Baby one more time?

Idag var absolut första och förmodligen sista gången någonsin som jag kände att jag bara måste skriva om min outfit. När jag åkte till tåget idag insåg jag nämligen varför min outfit påminde om något gammalt minne från way, way back. Jag såg ju ut så här:


Eller ja, om man tar ett svart linne under skjortan istället, byter ut kjolen mot jeansleggins och tar ur de där flätorna med rosa fluff i. Men annars var det exakt så där jag såg ut!
Just därför går jag omkring med Baby One More Time på hjärnan idag.

Idag har jag då alltså gjort tenta, gick väl bra hoppas jag, sen ätit mat med italienskatjejerna, ni anar inte hur glad jag är att jag hamnat i en sån bra grupp, vi gjorde om lite italienska ord till ren, snuskig svenska. Så bra. Sen var jag och Anna och tränade på gymmet, känns som vi verkligen kommit igång. Och snart ska jag iväg på dagens andra (!) träningspass, känns fint! Fysträning it is och sen blir det Ben & Jerry's och Vänner.

Men nu måste jag byta om så jag kan åka iväg!
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0