And all I could think about was that one song

Fredag. Slut på veckan. Rent tekniskt sett helg. Bara att njuta.
Idag har jag hunnit städa, träna jobba, fixa och träffa Sofie. Mycket bra.
Snart ska jag iväg och träffa en saknad Bella, tjata lite och titta på ungdomar som lever livet på Ålle. Dom vet inte att det finns så mycket bättre än Ålle. Haha. Känns bra.
Imorgon är det bartömning på Plantis, kan bli riktigt kul.
Men innan det shopping i Skövde.

Ja, det var det jag hade att säga. Nu ska jag invänta ett sms och sen åka iväg och träffa folk.
Hej


Tagen med Webkameran, oj vilken kvalitet!
Night!

Kommentarer
Postat av: malin

Jag har tänkt att jag ska köra bil på Irland innan jga åker hem. Bara för att. Men det är läskigt det där att dom kör på fel sida av vägen. Man tror man har koll på läget, men sen kommer en korsning och allt blandas ihop

2010-09-18 @ 16:11:11
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0