Somewhere, yeah everybody starts there

Jaha, och då var helgen också slut. Känns som att all tid bara går så himla fort. Ena sekunden är det fredag eftermiddag, man slutar jobba och börjat förbereda för en bra kväll men sen nästa sekund är det söndag och alldeles för sent för att vara vaken egentligen.
Jag har hunnit med en himla massa idag. Pluggat, fixat inför tentan (som för övrigt närmar sig), gått en promenad, hälsat på faster, hyrt en film, sett en film och försökt ta det lugnt så min hals inte ska bli värre än den är. För imorgon ska jag träna.

Det har inte riktigt varit min dag idag, kanske är det halsen, kanske är det en vecka med för lite sömn eller så är det nåt annat, ingen som vet. Men imorgon är det en ny vecka. Full av nya möjligheter, och en pluggdate med italienskatjejer som jag ser fram emot. Och en massa träning, halsen får klara sig.

Godnatten!


Spenderar min kväll med den här tjejen i öronen, hon är grymt bra!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh, ja visst e den mysig?

Jag var helt knäpp resten av dagen efter att jag sett den.Var över till grannarna och klämdener oss 4 i en liten soffa. Fick verkligen anstränag mig för att inte göra nåt dumt med grannpojken, haha!!

2010-09-13 @ 10:28:48
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: M

Vad tyckte du om filmen?

2010-09-13 @ 21:23:58
URL: http://dahliaswords.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0