You'll be in my heart

Så där, tisdag och i alla fall skolveckan är över. Imorgon kanske det blir jobb, eller så blir det inte det, sånt vet man aldrig. Torsdag blir det jobb i alla fall men fredag blir det Göteborg och shopping med Carl. Så fort försvann mina sista lediga dagar innan skolan kör igång med fyra gånger i veckan. Men jag är nöjd så länge jag har nåt att göra. Jag gillar lediga dagar då man bara kan sitta och dega i soffan, men det kan man göra på söndagar om man så vill det.

Idag har varit en lång, men mycket bra dag. Började med att tio i sju åka till Göteborg och skolan, blev nästan en timmes sömn på tåget. Det är sjukt skönt. Sen gick jag någon timme på Nordstan och letade röda klänning, kan ha hittat en, kanske. Sen satte jag mig på tåget, fick lite sms och beslutade mig för att hänga med Carl till Skövde, så jag gick av tåget hemma i stan, lagom till det att tåget mot Skövde kom in på perrongen. Flyt. Det blev fika hos Carls farmor och farfar innan vi stack iväg och gjorde stan osäker, eller ja, Carl, inte jag. För jag kom fram till att det man inte hittar i Göteborg hittar man inte heller i Skövde. Men jag köpte en deo. Alltid något liksom.

Nu ska jag slötitta på Vänner en stund, eller så ångrar jag mig så fort jag landar i sängen och tycker att det verkar skönare att sova. Vem vet?
Natten!


Man kan sakna en del med gymnasiet ändå, och idag saknar jag att träffa Emmy varje dag <3

Kommentarer
Postat av: Lisen

Åh, saknar gymnasiet så grymt mycket <3

Saknar Er mina fina flickor!

2010-11-03 @ 10:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0