You belong to me

Måndag och jag har tråkigt, borde väl plugga lite men efter förra veckans intensivplugg känner jag att det kan vänta till imorgon faktiskt. Tror inte Giovanni (helskön snubbe btw) bryr sig om frågorna kommer in idag eller imorgon.
Så istället sitter jag och skriver lite och längtar efter roligare saker. Som träningen om två timmar. Som min nya telefon som SKA vara min i helgen. Som att jobba lite på torsdag (var så länge sen nu). Som att få mitt nya VISA-kort så jag kan köpa julklappar, nya träningskläder och DVD-filmen som JAG är med i. Som PSI imorgon. Som helg. Som Jul på Liseberg (ja igen) med mina amiche italiane! Haha. Och lite annat smått och gott som jul och nyår och sånt. Lite sjukt att det bara är en månad kvar av året!

Nu ska jag fortsätta med min bok här. Så jag får lite gjort för en gångs skull.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0