It started out as a feeling

Idag har verkligheten börjat på riktigt. Skola fyra dagar i veckan och det kommer bli många timmar på tåget framöver. Men tiden går rätt fort ändå så jag tror jag ska klara mig.
Mamma sa att jag var tvungen att gå upp tidigt imorgon också, vilket jag redan hade tänkt men kanske får ta fem minuter till, det ska tydligen kanske komma snö och ja, då kan det kännas lite så där att cykla ner till stationen om det är halt. Egentligen, vad hände med hösten? Jag tycker den här hösten har gått väldigt fort. Och väldigt smärtfritt.
Den här hösten var hösten då jag:
- Bodde en helg i en lägenhet i Stockholm med mina bästa.
- Började läsa på universitetet i Göteborg.
- Träffade mina fina vänner Filippa, Emelie, Christin och Linda.
- Träffade Carl
- Upptäckte min kärlek för nagellack.
- Upptäckte att man kan hinna med både jobb, skola, träning och fritid på samma vecka.
- Anordnade en stafett med mina skidvänner.
- Lärde mig att ha mer än tusen saker att göra samtidigt och ändå få tiden att gå ihop.
- Jobbade massa på dagis och skola och det har jag lärt mig sjukt mycket av.
- Lärde mig Göteborg.
- Såg NEEDTOBREATHE live på Parken!

Ja, det är bara en liten del av vad som har hänt den här hösten, och i min värld är det inte slut på hösten förrän det ligger snö på gatorna och första adventsljuset är tänt. Så vi har lite drygt tre veckor kvar på hösten!


Jag och Bo i NEEDTOBREATHE, sjuk kväll som jag aldrig kommer glömma!

Jaja, nu ska jag sluta med det här och sätta mig med det jag gör bäst, så där en fyra, fem saker på samma gång! Sen träning, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0