Torsdag!

Buon Giorno!

Så där ja, torsdag, ny dag, nya (plugg)möjligheter! Jag har satt igång och ska plugga cirka tre timmar innan det blir en vinterpromenad ner till stan där det blir en sen lunch på Wokstugan med Anna, men tro nu inte att vi kommer flöta och sen gå hem och lägga oss i soffan och glo på tv. Nej vi kommer minsann springa (eller ja gå) upp på gymmet som ju ligger precis vid Wokis och köra ett stenhårt pass. Kan ju vara bra när jag också ska äta pizza med lillebror ikväll. Haha.

Men nu ropar italienskaböckerna på mig så det är dags att fortsätta. Visst, det är lite tråkigt att varje dag ägnar jag rejält många timmar åt att plugga till tentan på lördag men ju bättre jag kan det, ju mer värd är jag heldagen i Göteborg med en massa fina efter tentan och ju mindre kommer jag behöva plugga till sista tentan som är lite av en sammanfattning på all grammatik vi haft. Känns bra!

Hej så länge!


Okej, här hade jag väldigt långt hår insåg jag nu. Från Grekland i somras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0