This may be the one, I've been waiting for

Söndag och jag ska sova vilken sekund som helst. Men måste ju sprida lite kärlek här först. Anna tyckte nämligen förra veckan att jag bloggade för dåligt. Det visade sig att hennes dator inte fick fram alla mina inlägg. Men ändå.
Jag har hunnit med mycket sen sist. Jag har varit i Skövde och gjort krogen, jag har varit i Göteborg med Carl och hittat en perfekt klänning. Jag har varit och sålt lotter och jag har varit i Göteborg på Halloweenfest. Det var trevligt men jag ångrar inte att jag satt på tåget som gick hem till stan vad halv ett.
Idag har jag inte gjort mycket vettigt, tog slömorgon hos Carl och åt frukost sjukt sent. Kom hem vid sjutiden och det enda vi hann med under dagen var en promenad och en film. Men såna dagar måste man ha också.

Nu ska jag sova och ladda för en vecka fylld med skola och tågresor. Och jag ska sova i min egen säng för första gången sen natten till torsdag. I fall någon undrade.


Jag igår innan festen drog igång. Jag var nöjd.
Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: anna

fina öron...^^ haha neee skoja bara! jag ser faktiskt att det är horn!

2010-11-08 @ 02:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0