The way you keep the world at bay for me

Torsdag redan. Gosh, veckorna bara rusar förbi, nästan lite läskigt. Planerna för kvällen var ett cirka fem timmar långt maraton med Vänner-avsnitt men sen blev det lite ändrat och det blir en kväll med Carl. Kanske tur att jag inte är singel fortfarande för jag hade väl plöjt mig igenom alla tio säsonger av Vänner cirka två gånger under den här hösten annars. Haha, för det är enda fördelen med ett förhållande, att inte bara se Vänner helga kvällarna. (Sense the irony, please!)

Nej men jag kommer ingen vidare vart om jag sitter här och bara babblar. Så nu ska jag försöka fixa mig lite grann för jag är helt ofixad just nu. Inte bra!

Men bara så ni vet: Cashewnötter med "salt&vinegar" är det godaste på länge. Vill inte att dom ska ta slut. Någonsin.


Mmm, bra låt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hmm, kanske borde skaffa mig ett sånt här "förhållande".. ;)

2010-11-18 @ 21:10:55
URL: http://dahliaswords.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0