Sunday was the day of rest, now it's one more day for progress

Wow, jag önskar verkligen att jag gillar kaffe. Hade varit nåt att dricka nu för att få en energikick till italienskan som jag sitter med. Fick en motivation till att göra klart frågorna innan jag lägger mig och nu har jag fastnat på sista frågan och har suttit med den ett tag nu. Det lossnar liksom inte. Men förhoppninsvis blir jag klar snart, för klockan är snart halv ett och jag ska upp sju imorgon för att hinna plugga och gå en morgonpromenad innan jag åker till Götet för skola i två timmar. Det blir mycket italienska den här veckan. Har omtenta på lördag och tänker klara den no matter what så jag kommer göra ALLT för att hinna plugga ordentligt!

Men jag känner mig motiverad idag. Jag känner mig motiverad inför den här veckan. Motiverad till att träna, plugga, skriva, plugga mer, träna mer. Ja allt. Och min belöning är Göteborg och Jul på Liseberg på lördag. Kommer bli helbra!

Nu måste jag se om min lilla minipaus från pluggandet gjorde mig smartare så sista frågan lossnar. Hej och godnatt!


Tänk när det var maj, försommar och nästan student. Det var mys!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Åh, sakna skolan, SP07b och studenten.

<3

2010-11-22 @ 15:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0