So tell me what you want to hear

Det finns låtar som man aldrig tröttnar på. Det finns band som dyker upp i tv-rutan ibland och kan göra en på världens bästa humör i flera dagar efteråt. Det finns låtar som gör att man önskar att det var längre ner till Ica. Det finns band som man skulle kunna köa till i flera dygn för att få se live. Ett sånt band är utan tvekan OneRepublic. De dök upp på Ellen förut, när jag åt lunch och kollade på tv, och sjöng All The Right Moves och den är verkligen ALLTID bra. Alltid grym. ALLTID underbar. Just därför sitter jag med OneRepublic på hög volym och pluggar italienska just nu. Och förutom All The Right Moves kör jag Secrets några tusen gånger. För gudars, vad bra den är. Och alla andra låtar också. Sjukt bra. Hörde det nyaste albumet för ganska exakt ett år sedan och ja, det är som att höra det för första gången varje gång jag hör låtarna. Vilken grej.
Nu ska jag dyka ner i italienskaböckerna en halvtimme innan det blir Förhäxad på tv, den serien är så mycket nostalgi man bara kan hitta en eftermiddag på femman!
Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0