So little time, so much to do

Tisdag och träningsvärken är värre än jag någonsin varit med om bara dagen efter, frågan är hur den kommer kännas imorgon. Men det hindrade inte mig för att sticka ut och springa när jag var klar med italienskan i alla fall. Skönt var det. Träningsvärken känns till och med när jag sitter och skriver det här. Kul. Haha, men då vet man att man har varit duktig.
Imorgon är det skola igen, jag gillade verkligen att vara ledig idag (eller ja, jag tog ledigt själv men ändå) och behövde den där sovmorgonen, och imorgon börjar jag i och för sig inte förrän ett så jag kan ta sovmorgon då med. Skönt.

Nu måste jag tydligen sätta mig och äta nåt verkar det som, för hungrig är jag! Sen hoppas jag på att hinna träffa Carl lite innan det blir latinmys med Emmy och Zkillan. Försöka mig på en ny bok men jag är inte på "ny-bok-humör", jag hatar att dom riktigt bra böckerna tar slut på tre dagar. Jag vill läsa "Mamma, pappa, barn" igen nästan, för den var sjukt bra. Men ja, det vore ju onödigt eftersom jag vet vem mördaren är. Får hoppas en annan bok jag kan leta upp i bokhyllan är lika bra.

Hej på det!

Och ge mig Grekland och 40-gradig värme igen!


Kommentarer
Postat av: Lisen

åh! Ge mig dig och mig och en rejäl månad utomlands nästa höst!

2010-11-16 @ 22:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0