On sleepless roads the sleepless go

Jag var riktigt duktig igår och la mig tidigt så jag skulle få tillräckligt många timmar sömn. Jag släckte strax efter elva och la mig ner med min iPod och tänkte att nu somnar jag vilken minut som helst. Nästan tre timmar senare somnade jag äntligen. Trots att jag kände mig trött när jag la huvudet på kudden var det som att jag var piggare än någonsin, varm och kall om vartannat. Jag försökte med iPoden, tv:n, bok och ett tag till och med dator. Men till slut så kände jag mig så där trött igen, då var klockan ett. Sen somnade jag väl vid två. Men ja, fyra timmar senare var det bara att dra sig upp ur sängen. Hade tänkt sova lite på tåget men min bok är alldeles för bra för det så jag läste hela tågresan. Helmysigt. Nästan så att man önskade att det var längre till Göteborg.
Nu hade jag tänk spendera någon timme med min bok igen men så blir man ivägskickad att handla, men sen så ska jag minsann läsa järnet, innan det blir dags för träning!


Hej så lång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0