Nobody does it better

Jag sitter och lyssnar på Ray Lamontagnes urmysiga stämma just nu, han är verkligen det bästa sällskapet så här efter ett Houseavsnitt när man inte har mycket annat för sig och man vill varva ner efter ett PSI-pass. Kände att jag körde på lite extra hårt idag och det känns redan i mina muskler. Ja, jag har såna. Och jag kör på samma på söndag igen, det känns så bra att ha kommit igång med något som man trivs så här bra med.

Imorgon är det onsdag. Men inte vilken onsdag som helst, utan onsdagen den 1:e december, första dagen på sista månaden, bara 24 dagar kvar till jul (idag!) och snart är det 2011. Känns som tiden går extremt fort nu.

Idag är enda kvällen den här veckan som jag innan en skoldag inte behöver tänka på att jag ska upp cirka 5-6 timmar efter att jag somnat för imorgon börjar jag inte förrän ett och tåget går inte förrän elva så jag behöver inte gå upp före nio om jag inte vill det, men idag är enda dagen som jag verkligen känner för att sova, är så himla trött då jag inte sovit många timmar de senaste nätterna. Så planen nu är att se ett favoritavsnitt av Vänner (det när Ross bleker tänderna) och sen somna gott med musik i öronen.

_______
Baby, you're the best <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0