No more mystery, it is finally clear to me

Söndag kväll, jag ser på SATC 2 som jag köpte igår och har det allmänt bra. Helgen har gått lite väl fort den här veckan. Jag vaknade lite mitt i natten mellan fredag och lördag och kände lite panik för att helgen är så kort. Men jag klarar mig. Imorgon ska jag till skolan, sen tar jag ledigt därifrån på tisdag, för att orka och hinna sitta och plugga flera timmar. Jag kommer aldrig igång annars. Behöver en vardag tror jag, så mycket lättare att koppla av och tänka på endast plugg då.
Jag hade egentligen mer att skriva idag, men det var väl inte så viktigt för det har verkligen försvunnit ur hjärnan. Så nu ska jag krypa ner ordentligt i sängen igen och se klart filmen och sen se lite Vänner och skriva lite innan det blir dags för bok och sen sömn. Snart en ny vecka ju. Men egentligen vill jag bara ha helg igen.



Kommentarer
Postat av: anna

den måste jag få låna!!!!! :D

2010-11-15 @ 18:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0