Mi piaci

Onsdag och jag sitter med italienskan och sliter. Känns som jag börjar få kläm på det hela ordentligt nu, så jag hoppas att tentan går bra på lördag. I övrigt händer inte allt för mycket idag. Blir årets första skidpass ikväll med de små knattarna jag tränar, kommer bli kul. Sen är det tv-kväll som gäller och imorgon är det upp och på det hela med italienskan igen. Det och gymmet. Blir mycket plugg och träning nu för tiden, jag saknar att jobba lite men det är skönt att kunna koncentrera sig på italienskan inför tentan på lördag. Jobba kommer jag ju få göra en massa sen i jul på posten så det är lugnt.

Igår var det gymmet som gällde, PSI och det var riktigt kul. Blir helt klart fler gånger. Skönt att ha kommit igång med träningen ordentligt nu.

Men nej, jag har visst inte mycket mer att skriva om idag, får fortsätta med italienskan, har suttit över fyra timmar nu, känns lite segt men det funkar.


La Roma! <3

Kommentarer
Postat av: Lisen

på lördag! Då smäller det! :D

2010-11-24 @ 15:11:02
Postat av: malin

Vem vet, kanske har pratat med din pappa då?



Har läst att du pluggar en massa italienska. Är det drömmen, att få flytta dit?

2010-11-27 @ 15:15:56
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0