Long live

Idag är det verkligen höst ute. Regn och blåst. Och vad passar då bättre än att liksom ta tag i massa saker man egentligen inte måste ta tag i? Fast jo, att plocka i ordning lite på rummet var nödvändigt men nu ska jag ta tag i saker som egentligen inte är så viktiga. Som att se lite inspelade program och rensa bort dom, som att sätta in fler bilder i mitt album, som att rensa min mail, som att rensa min inkorg på mobilen och sånt. Och sen ska jag göra nåt jag inte trodde jag skulle göra, plugga en liten pyttedel inför tentan, som inte är förrän 14:e december, den ni!

Dagen började i alla fall med ett ordentligt pass på gymmet och sen lunch hos mormor och morfar. Bra det.
Nu ska jag sätta igång med tv:n.


För övrigt: snart är det ett år sedan jag började den här bloggen och det här var första bilden jag la upp, inte så konstigt eftersom det är min favoritbild.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0