I'm so up high

Torsdag och jag fick sluta tidigare än jag skulle på jobbet. Det är aldrig fel. Så hem och äta stod på schemat efter jobbet och det var bara att köra på och sen blev det lite hastigt och lustigt bestämt att det blir krogen ikväll. Känns bra, sista torsdagen på länge som jag faktiskt kan ta mig utanför dörren efter klockan tio typ. Och imorgon blir det shopping i Göteborg och jag ska minsann hitta min klänning. Mamma tycker dock att jag har för många klänningar redan och borde kunna använda mig av min nyårsklänning från förra året.

Mamma: Men du kan väl ta den svarta klänningen från förra nyår lite då och då?
Jag: Men jag kan inte ha den när jag går ut och dansar, den är för fin för att gå ut och dansa i.
Mamma: Men du kan väl stå i baren då?

Ja, en vanlig dag hemma hos mig med andra ord. Nu börjar jag bli lite stressad och ska åka och hämta ett fritidskort och sen duscha.

Hej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men gumman jag tar mer än gärna med dig på någon affärsresa i framtiden! Då har jag ju lite bättre sällskap än 50-60 åriga gubbar som promt ska skjuta in min stol åt mig vid middagen, vilket jag inte alls förstod (jösses vilken pinsam situation!) och kvinnor som inte gör annat än att klaga på maten och hur gamla dom ser ut å hur ung jag är...blabla.. Så, a´a, nu måste du ju ha en klänning för det tillfället :)

2010-11-04 @ 20:40:29
URL: http://dahliaswords.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0