Dear heart

Då var det måndag, starten på en ny vecka och även starten på en ny månad. Bara två månader kvar av 2010 och det har gått otroligt fort det här året men det är väl så nu för tiden.
Idag har jag varit ledig och började dagen hos Carl, fortsatte ner till mormor, sen ner till stan och sen gymmet innan jag mellanlandade i sängen innan dagens andra träningspass. Blir bara styrkan för mig idag, har ont i mitt ben så känns som en bra idé att inte springa runt och spela bandy så mycket.
Efter träningen ska jag hem och ladda för enda skoldagen den här veckan. Och den är dessutom inte ens så lång så det ska nog gå bra. Och detta laddar jag då upp för med sista delen av Dear John som sitter i min dvd och väntar på att jag ska se klart den. Bra film, så långt jag har sett!

Nu: Träning!

Lite så att man idag längtar till en sommardag i Kungshamn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0