Besök?

Inte alls ovanligt egentligen:

Jag har precis kört lillebror till berget eftersom han ska träna skidor en sväng och jag kom väl hem vid tjugo över fem till ett tomt hus då mamma och pappa är på finmiddag i Jönköping med Postenmänniskor. Så jag går och sätter mig och börjar läsa lite italienska med lite musik i bakgrunden, men så hör jag helt plötsligt röster från övervåningen. Jag tänker att det är från musiken och struntar i det. Men sen när musiken är tyst hör jag ändå rösterna så jag börjar undra vem sjutton det är som står och pratar där uppe. Jag går upp för trappan och rösterna blir starkare, jag blir lite rädd och tänker att det var en himla tur att jag tränade PSI i tisdags, kanske kan några slag passa sig bra.

Men vänta nu? Är det där Adam Alsings röst? Vad gör han i mitt hus?
Jaha ja, det var bara någon (mamma?) som hade glömt stänga av tv:n och Förkväll är igång på tv. 

Tur det ändå, för jag tror inte jag hade kunna slå ner honom.


Kommentarer
Postat av: Malin

haha, finmiddag med Posten människor? Jag är coach över teamet som sköter IT supporten åt >Posten. Häftigt!



jag vet, har ingen aning om vad jag ska köpa? Brukar inte ha svårt, men i år har jag noll fantasi

2010-11-26 @ 11:48:58
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Ida

Hur har din vecka varit? :)

2010-11-28 @ 01:33:32
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0