Another day

Onsdag kväll och jag ligger i sängen och ser på The Holiday, världens bästa film. Kröp ner i pyjamasen redan vid kvart i åtta och har legat och kollat på film och tv sen dess. Tyckte jag förtjänade det.
Igår var inte min dag riktigt. Vandrade mig genom en snöstorm ner till stationen, trampade snett, stod och väntade på ett försenat tåg och fick klara mig utan Filippa på lektionen. Sen fick jag tillbaka tentan också och dagen kunde inte bli mycket sämre. När jag kom hem trösttittade jag på tv och sen spenderade jag eftermiddagen/kvällen/natten med Carl och när jag vaknade idag var jag helt klart på bättre humör. Den kvällen behövdes nog efter min otursförmiddag.
Idag var det bara att rusa hemåt och fixa lunch till skolan och så sätta mig på tåget och åka iväg. Lite halvt seg lektion men det gick bra ändå. Sen träning för de små liven jag tränar lite då och då och det var riktigt lyckad, om man bortser från att min fot börjat kännas värre. Men jag klarar mig nog. Nu har jag ett litet problem, datorn behöver ström men jag orkar inte resa mig upp. Får skriva klart det här och krypa ner i sängen ordentligt igen.


Mycket bra grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0