A day in life

Idag finns det lite funderingar i mitt huvud.
Som:
- Hur kommer det sig att när man letar efter hårborsten finns den INGENSTANS men när man inte behöver den är den det enda man kan se?
- Hur kommer det sig att allt man kan tänka på när man jobbar är en påse godis och så fort man har köpt den kan man inte ens tänka på att äta innehållet?
- Hur kommer det sig att man måste tugga lite på insidan av kinden när man har bitit sig där?

Ja egentligen hade jag mer tankar i huvudet idag, men de var nog inte så viktiga för jag kommer inte ihåg dom. Haha. Jobb var det i dag i alla fall, det kändes bra att när jag varit där i två timmar sa ett av barnen "du är min favoritfröken här", då känner man sig uppskattad. Jag har i alla fall kommit fram till att jag är sjukt glad att jag är bra på namn för nu har jag varit på så många ställen att alla namn borde blandas ihop, men det gör dom inte, inte än i alla fall.
Nu ska jag sova, ska åka till skolan imorgon och sen blir det fredagsmys!



Natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0