Visst känns det som om kärleken väntar?

"Det känns som det är massa kärlek i luften" - Dagens ord, dagens mening och det som Lisa P-son använde för att beskriva kvällen. Så mycket kärlek till klassen så det är inte sant! Det var inte svårt att hitta ord som passade bra in på den här klassen. Men när inspirationen kändes långt bort när jag började med mitt tal igår, vände jag mig till en mapp som heter "Skola" i min dator som innehåller bilder på klassen, och finast där är den här bilden, på två små 16-åriga tjejer som fann varandra på en gång.


Dagen i övrigt: Noll lektioner, en timmes löpning runt stan, övning på ett tal som satt som en smäck ändå, filosofi, och slutligen middagen med den kärleksfulla klassen. Ni är bäst! ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa M

Åååååååh, sötan <3

Inte ska du få mig att börja böla igen...

Du är bäst, det vet du! <3

2010-05-25 @ 23:52:51
URL: http://mantler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0