Someday I'm gonna find it

Vad dålig jag har blivit på att blogga. Har verkligen inget annat att skriva än att jag var ute och sprang förut och det var nog första gången i världshistorien som jag faktiskt kunde springa bara en vecka efter att ha blivit förkyld, det är ovanligt när man brukar vara förkyld i tre veckor som jag. sen så kan jag också skriva att när jag var ute och sprang fick jag hoppa åt sidan för att en himla katt hade bestämt sig för att stå PRECIS där jag skulle springa. Och sen kan jag skrva att jag ska se på Svenska Hollywoodfruar, kolla lite spanska och prova en frisyr för att sånt kan vara galet kul.

Och att Lifehouse är världsbäst idag.


Prova bara att springa till den här, världens kick.

I woke up this morning
Don't know where I'm going
But it's alright
I wouldn't have it any other way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0