Lovley

När söndagen börjar redan halv nio då man vaknar och sen ligger där i sängen och halvsover till nio får man så mycket mer ut av dagen. Klockan är bara kvart i tre och jag har hunnit med en cykeltur till faster som gjorde slingor i mitt så fina utväxtshår, cykeltur hem, plugg, middag, målning av bord och stolar och nu ska jag snart ut i solen igen och läsa latin och natur innan det blir träning med Anna. Härligt värre.

Imorgon bär det av till Göteborg med latinen och jag hoppas för tusan att det är sol då för jag vill gå omkring i mina pilotsolglasögon och kunna ta härliga vårbilder med min kamera. Allt bli mycket roligare då.
Nej, nu kan jag inte sitta här och göra inget.
So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0