In the middle of the ride

Lördag, och den bestod av Skövde med Bella, hennes bror och deras mamma, trevligt det och jag köpte den sötaste t-shirt jag någonsin skådat, sen blev det bara att duscha och byta om inför "öppet hus" hos Kristina och det blev mest en massa tjat med Emma och Julia och en massa skratt så klart, sen hem till grannarna, en sväng på McDonalds med Julia, Ludde och David och till slut tillbaka hos grannarna där vi såg Eurovision, kan säga att det var första gången på väldigt länge som jag faktiskt kollade, och då var inte ens Sverige med. Nu är klockan ett och jag ska sova för att förbereda mig inför morgondagen som kommer vara fullspäckad av bland annat: Träning, städning, balklänningsfix (eftersom den har blivit för stor) och kvällen avslutas på Ållecamp. Härlig dag!

Och nu håller jag tummarna allt jag kan för att det ska vara fint väder hela nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0