From the moment we arrived on this planet

Jag har inte bara varit världens sämsta bloggare den här veckan, jag har varit världens sämsta datoranvändare den här veckan. Jag har knappt rört den förutom när jag hade vinkväll i fredags och vi spelade musik. Men jag har inte haft lust till att göra nåt annat än att träna, umgås med glatt folk, träna och se på tv, och så plugga lite då. Och sånt är ju skönt ibland.

Men för att sammanfatta lite:
Tisdag: Studentfest, mycket kul kväll, roligaste var när Anna petade mig i ögat.
Onsdag: Spöregn och vilodag med provsminkning till balen.
Torsdag: Träning, plugg, tv och latinkväll.
Fredag: Vinkväll, sjukt kul!
Lördag: Plugg, film, träning och fest hos Jakob.

Och nu är det redan söndag och jag har massa saker på schemat. Som plugg (filosofi, spanska, latin, svenska), träning, mat, tv och lite annat smått och gott.
Med lite musik från Lejonkungen så!

Adios!

Och om 90 dagar är jag i värmen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0