And I need you now

Det passar verkligen perfekt att jag har en sån där ambitiös dag idag. Har pluggat inför morgondagens naturprov, gjort massa engelska och är snart klar att redovisa på fredag, så imorgon behöver jag bara plugga in det och göra en powerpoint. Sen ska jag sätta mig med te och en macka och se på tv samtidigt som jag fixar pärlorna till min balfrisyr. Shit vad mycket man hinner med så här en onsdag. Och så här mycket har jag kvar innan jag kan slappna av, i slutet av maj.

  • Naturprov
  • Engelskaredovisning
  • Spanska nationella
  • Slutprov Latin C
  • Spanska muntligt (?)
  • Svenska argumenterande tal + debattartikel
  • Svenska högtidstal

Så där ja, det var det hela och sen är min gymnasietid över! Helsick!

Nu blir det den där mackan och koppen te som jag lovade mig själv för en timme sen ungefär, det blir mycket te så här i förkylningstider, och sen ska jag avjnuta en avokado med salt som efterrätt. GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0