When monday comes around

Medan andra sitter och gör sig redo för en ny skolvecka som ju inte börjar förrän imorgon sitter jag och inser hur fantastiskt gott det var med Ben & Jerry's idag och chattar med mexikanare som vill lära sig svenska. Över msn, ja lycka till. Och så lyssnar jag på en låt om måndag. Mycket trevlig låt vill jag lova. Fast nu är ju snart måndagen över och det är tisdag vilket betyder temadag, konsert, sluta tidigt (I hope), gå hem, träna, gå ner till stan och kolla in saker inför sommarens äventyr, och sen slutligen lite plugg innan House som alltid avslutar tisdagar på ett bra sätt.

Förresten, min balklänning är finast i världen.


Och jag vill ha sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0