I'd like to say that you're my only fear

Den här månaden firar jag ett år med älskade Angels & Airwaves. Jag kommer ihåg den dagen jag hörde Secret Crowds för första gången. Det var i början av mars förra året. Idag snubblade jag över Call to arms, och den är lika bra som alltid. Så ja, nu sitter jag här och lyssnar på den om och om igen. För den är bra.

When the storm brings rain snow fate of all kinds
You can feel almost anything
When the day seems to melt fall flat into night
You can feel most anything
When you can't go, you gotta get up and try
This is it can you feel me
When the bombs come down, you will make it alive
But only if you want to believe


Bra text.

För övrigt tänker jag nog stanna hemma och vila upp mig imorgon, så jag blir fri från min förkylning snart.
Over and out!

Och jag vill ha vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0