I wanna feel the sunshine, shining down on me and you

Idag kan ha varit den mest produktiva dagen på hela veckan. Tog sovmorgon till halv åtta, eller alltså jag hade sovmorgon till fem i nio men jag har en konstig vana att gå upp tidigare än jag behöver när jag har sovmorgon, men idag sov jag ut. Sen kom morfar och hämtade mig och så hade jag spanska, natur och filosofi (som i vanlig ordning spenderades i en datasal) och så latin där vi gick klädda i togor och hade det allmänt trevligt med ord som "Duo amantes" och "Devorata leonem", är inte latin fint så säg. Jag såg väl ut som en kvinnlig version av Ceasar och trivdes helbra med det.

Sen åkte jag, Ebba och Zkillan till stan och strosa runt där en stund innan vi åkte vidare till typ alla mataffärer och skuttade omkring inne på Ö.B. Jag och Zkillan provade den nya B&J's pinnglassen, Peanut butter cookie dough. gaalet gott!

Väl hemma tog jag mig en ordentlig löptur och avslutade träningen med lite styrka. Skönt så att ni anar inte!
Snart bär det av till stan igen för lite shopping med Julia, trevligt trevligt :)

Ja som ni ser, rätt produktiv dag, och nu ska jag skriva ett brev till en ansökan om stipendier.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0