She's just reminiscing

Idag finns det ännu mindre att klaga på än igår. Vilken underbart bra dag det har varit. Började med temadag som vi var på i en timme, vi tog ett svep i caffis och pratade med en politiker, eller rättare sagt en politiker pratade med oss. Sen drog vi genom skolan och delade ut flyers till den konsert som skulle börja en timme senare. Så efter ett tag satt jag där på en stol och lyssnade på en väldigt proffsig konsert som Ny generation anordnade. Och chocken och glädjen när de började sjunga Switchfoots Meant to live går nog inte att beskriva med ord. Det kändes bra. Sen stan med Emmy och Johanna och sen hem för lite löpning. Mycket skönt. Väl hemma blev det lite mat till ett avsnitt av Förhäxad och efter ett sms av Malin blev det nostalgi på hög nivå!

Så nu sitter jag här och lyssnar på musik från en serie som gick ut på att alla vuxna hade dött och man målade sig i ansiktet och levde på med livet i olika stammar som alla hatade varandra. Kanske låter helknas men åh vad jag och Malin älskade den serien i sexan-sjuan.

Och det var en härlig tid då när den här serien dominerade tv-livet.

Enjoy my friends!

Kommentarer
Postat av: Malin

Som sagt: passionerat tv-tittande :P men åh så bra den fortfarande är :D

2010-03-17 @ 21:19:06
URL: http://dahlias.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh jag vet :) bäst den här veckan tror jag :D

2010-03-17 @ 21:22:01
URL: http://luckyfutures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0