This is gotta be the good life, this could really be the good life.

Bra bra bra dag. Och det trots halsont och huvudvärk. Men bra dag har det varit. Allmänt chill ändå. Lite projektfix, lite film, lite plugg, lite mer projektfix och en massa musik. Mycket bra. Om en stund ska jag ta min hals, en bok och en kopp thé och sätta mig vid matbordet och chilla lite mer. Kan behövas. Sen om en timme är det Hosue, ska man ringa Anna innan och bestämma det där som är till Malin som fyller år imorgon? Kanske man ska. Sen har jag ju bestämt vad jag vill göra efter gymnasiet också, inte fy skam.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Hon som fyller år

vad har ni bestämmt? ^^

2010-03-03 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0