Sunshine of mine

Fredag, känns inte helt fel idag. Har varit en galet bra dag också. Började med en svenskalektion som var helt "out of this world" med världens bästa och flummigaste klass. Sen lite lunch, hämtande av studentmössor och jagande efter papper innan det var dags för spanska. Klockan gick fort och helt plötsligt var klockan tio i två och jag och Bella hade speaking. Skönt att alla Cambridge-grejer är över nu. Hem för lite tv och musik och nu ska jag ta en promenad i det härliga vädret. Vi hjälpte våren på traven genom att smälta lite snö idag också. Good deed.

Nu ska jag ta den här låten och ta en powerwalk. Adios!


Galet vilken röst man kan ha!

Kommentarer
Postat av: Lisa M

Vilken kvinna säger jag bara! :D

<3

2010-03-14 @ 23:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0