Sugar, we're going down

Det är lördag vilket för min del betydde lång härlig sovmorgon till halv ett! Skönt men nu är klockan redan halv tre och jag har inte gjort något vettigt, inte för att jag ens har något vettigt att göra så det spelar ju ingen egentligen roll. Men ändå liksom. Det handlar om principer.

En promenad med Sverige-flyende Anna väntar i alla fall. Man måste ju säga hej då innan hon drar iväg till värmare breddgrader. Tur att det bara är över påsklovet. Sen ska jag fortsätta vara hurtig och springa en sväng och köra styrketräning, för ibland är det bland det bästa man kan göra en eftermiddag, eller i mitt fall, förmiddag? Nej det blir nog eftermiddag ändå. Fast det inte känns som det.

För övrigt har vi ju lov också så det lär bli en del äventyr den här veckan vilket jag ser fram emot. Shopping, forograferande, fest och mysiga filmkvällar är vad som står på schemat hittills. I like.


Av någon anledning blir jag fotosugen av den här bilden...
Kungshamn 2008-12-31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0