Running against the wind

Det är söndag vilket jag tycks ha svårt att komma ihåg. Hela veckan har jag varit lite lost när det kommer till veckodagar, i onsdags trodde jag att det var torsdag, i torsdags trodde jag att det var fredag och sen när det väl var fredag, ja då trodde jag att det var torsdag. Så att jag har smält ihop lördag och söndag och inte riktigt fattat vilken dag det är, det är inte så konstigt egentligen.

Jag har i alla fall hunnit med en del idag, lite Guitar Hero med bror, lite träning, lite kalas, lite tv och lite film. Och så har jag ju hunnit sitta här och glo en stund. Kanske inte roligast i världen men äh, det funkar det med.

Nu ska jag se på nåt trevligt och vänta på att klockan blir ett, då ska jag se på How I Met Your Mother, och kanske halvsova till det om det visar sig att jag är trött, hmm den chansen är inte stor. Någon mer än jag som njuter livet när det är lov?

Dagens låt:


Fast nu insåg jag att det har blivit måndag, haha lite lost när det gäller veckodagar var det va?
Och för övrigt börjar den där flummiga känslan man ha mitt i natten sätta in, kan bara sluta bra.

Kommentarer
Postat av: JENNIE

Hej!

Hoppas att jag inte stör en tisdag som denna (klockan är över 00:00), hihi ♥



Är allt bra med dig? :)

Jag hoppas det iallafall !



kram Jennie ♥

2010-03-30 @ 01:02:08
URL: http://jennieduvet.blogg.se/
Postat av: madde

bra matilda :D kram kram !

2010-03-30 @ 11:43:05
URL: http://madeeleeene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0