Kärlek är som sångerna vi hör

Det är fredag, många njuter av helg. Men jag ska ta en dusch och sen plugga lite engelska, ta några alvedon och sen äntligen leva fredagkväll på bion med min kära vän Julia. Sen ska jag sova som om jag inte kan annat och imorgon är det Cambrigde-examen. Jag säger då det; jag kunde valt bättre vecka att vara sjuk. Kommer antagligen vara hög på alvedon, hosta på de mest olämpliga tillfällena och inte höra nåt för att det känns som om hela huvudet är fullt av bommull. Men när jag väl är klar ska jag fira på något sätt.

Nu ska jag då låta duschen värma mig ett tag, kan behövas ibland, speciellt när man är förkyld.
Adios!

Sen att vi är rätt bäst har väl ingen missat? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0