I love the rain the most, when it stops

Klockan är inte ens tio. Och här sitter jag i skolan och väntar på att tiden ska gå. Jag har redan slutat. Om lite mer än en timme ska jag klippa mig så jag orkade inte gå hem emellan, rätt onödigt kan jag tycka. Men sen ska jag hem och träna styrka och äta lax och se på film och läsa bok och lyssna på musik. Ah, livet leker när man slutar klockan nio.

Sen att det är tisdag och det är House är ju inget man klagar på, speciellt inte när man kan se det i sin egen säng. Då är det snäppet bättre faktiskt.

Och så regnar det så snön lär ju försvinna snabbare, fast att gå hem i regn är väl inget kul. Men jag får ju användning av mina cirka 10 låtar som handlar om just regn. Först ut blir Mikas Rain och Joe Purdys I love the rain the most. Sa jag inte att livet leker när man slutar klockan nio?

Nu ska jag, hmm, ja göra nåt annat än att tråka ut er med mitt snack om regn, musik och lax. Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0