Days like this

Medan halva stan gör sig redo för fest och dans gör jag raka motsatsen. Jag sitter på en stol och lyssnar på musik av Jack's Mannequin, Dixie Chicks och Van Morrison, ganska härlig blandning. Slänger in lite Nickelback också, aldrig fel.

Idag stod shopping i Jönköping med mamma på schemat. Mycket trevligt och det blev en del shopping för mig, känns bra. Sen ska vi till mormor och morfar för tacoskväll och melodifestival. Inte helt fel tycker jag. Dock tror jag att jag ska ta med mig mitt popcornpaket så jag har nåt att gnaga på när de andra tuggar godis. Och så hoppas jag att alla festande galningar tar det lugnt och tänker på mig under en dans, det skulle väl inte skada? Haha.


Halmstad 2009, inte så tokigt.

Förresten: Årets första vårtecken: Jag åt glass utomhus utan att tycka att det kändes fel. Inte dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0