All the way!

Host host. Hmm, ibland skriver jag det jag tänker, ibland det jag säger. Nu blev det helt enkelt det enda jag yttrade, några härliga hostningar (heter det verkligen så?). Och ibland är det jag tänker ganska snurrigt.

Idag var det spanska där vår spanskalärare sa till mig och Emmy att hon älskar oss, sen natur där vår lärare pratade sånt man inte bryr sig om, men vi antecknar ändå, sen latin som kan ha varit roligast idag. Det var pjäs, det var massa skratt och det var latin helt enkelt. Som det ska vara. Sen var det projektmöte med korv i bröd och en halv semla på det. Och imorgon ska vi redovisa. Därför ska jag, som är nattmänniskan nummer ett, gå och lägga mig nu, 22.28 och sova in allt om Sture Linnér och Parthenon. Kan gå bra.

Att inte glömma vatten, alvedon, halstabletter, usb och bok är mitt mål imorgon. Och klara redovisningen galant.
God natt!


Jag på väg till Stockholm med det bästa latingänget som finns. Klaras bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0