All kinds of time

Det var lördag, jag vaknade vid halv tio och mycket snart efter det fick jag ett erbjudande om morgonpromenad, eller ja förmiddagspromenad kan man också kalla det. Beror på när man börjar räkna förmiddag. Sen började hemma-fixar-dagen. Det städades, togs ner hyllor, lampor och tavlor och sen sattes allt upp igen fast på andra ställen och även om det såg ut som ett kaosartat avsnitt av "Äntligen Hemma" (vilket det nog gör fortfarande) började jag se hur bra det kommer bli och imorgon ska jag upp och göra klart det sista. Och sen kan jag ligga där i sängen och kolla Johan Falk som börjar imorgon igen. Inte helt fel. TV på rummet at last!

Och MÅNGA timmar med borrande, skruvande, dammande och lite mer borrande blev det så jag var ganska glad när jag fick ställa mig i duschen och ta en paus från vibrerande väggar och skidor på tv:n. I en hel minut i alla fall, för sen blev det himla kallt i duschen.

Sen kalas för en liten stjärna och det var mycket trevligt.

Nu blev det musik och chatt med bästa Lisa. Också trevligt.

Life as it should be.

Kommentarer
Postat av: Lisa M

åh så trevligt! :D

Kommer sen och kollar till rummet ditt då ;)

puss! <3

2010-03-21 @ 17:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0