You'll be sad that you let me go

Idag: Måndag och jag känner mig lite som en powermänniska. Jobbade förmiddag i värmen, det var reklam, post och reklamväst, sjukligt varmt och jag svettades nog bort allt jag hade att göra mig av mig. Kändes så där lagom fräscht. Sen skulle jag åka hem och chefen hann precis fråga mig om jag kunde jobba kväll idag också, så det var bara att rycka in. Sen blev det en powerwalk i den kvava luften och nu känner jag att jag har ben, att jag lever och så går jag på överenergi. Efter min powerwalk blev det lite mat, för jag måste ha nåt att bränna bort imorgon när jag springer i mina trappor och svettas järnet. Men det börjar bli dags att sova nu. Diska klart kan jag göra imorgon, städa upp det absolut sista kan jag göra imorgon, emellan jobbskiften liksom.

Nu ska jag ta min genomsvettiga kropp, lägga den framför en fläkt och somna så snart jag kan. Benen kommer somna i alla fall. Alltid något liksom.

Dagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0