All in, all in for life!

Idag har jag tagit tag i mitt liv! Har börjat rensa igenom min garderob och det kan ta sin tid, inte för att jag har en walk-in-closet med tusen klänningar, linnen och byxor, utan för att jag är sämst på att slänga saker. Jag har separationsångest när det kommer till allt! Men när familjen kommer hem ska det här vara rensat, städat, organiserat och klart, blir nog en bra överraskning.
Och nu är det ju bara två dagar kvar på jobbveckan sen är det helg! Fast vad jag ska göra då är det ingen som vet, hoppas väl mest på bra väder så man kan bättra på brännan lite, kanske ska man shoppa lite någonstans också?

Men nu blir det dags att fortsätta mitt rensande så blir det klart någon dag. Haha. Sen fixa bilder, rensa kameran och förbereda mig för ett litet fotojobb min morfar ordnat, blir kul, får jordgubbar i alla fall.

Som sagt, kläderna kallar på mig, och filmen jag ser.

Adios!

Vårt tak är rätt mysigt att fota på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0