Somehow I found, a way to get lost in you

Söndag, dags att lägga sig och vila upp sig för en ny vecka med jobb. Det som känns bra är att min kära far också joinar jobbgänget, bara lillebror kvar i familjen som kan sova ut och inte bry sig om när han måste upp. Plus att jag har min galna, glada, underbara sommarpostisar. Vi är ett glatt och härligt gäng vi!

Nu börjar jag bli trött, men ska ha datorn igång en stund till, medan jag läser så jag kan lyssna på Three Days Grace, och sen prata några minuter med Lisen innan jag somnar. Hon är bra hon! Idag har hon fått mig att tänka på ett helt annat sätt! Vilken uppfriskande nyhet! Haha, och nu greppar jag min tjejiga bok, laddar mobilen, laddar iPoden och kryper ner i sängen! Ställer klockan på kvart i sex och förbereder mig för en vecka fylld av jobb, myskvällar med mina bästa vänner, bio, avskedsfest, kvällsjobb och fest. Sommaren är helt okej! Men jag hoppas på mindre regn! Sol är för bra!


STORT HJÄRTA!

Kommentarer
Postat av: Lisa

2010-07-25 @ 23:19:21
Postat av: Lisa

Kan ju vara smart att skriva något också ;)



Ville barage ett stort <3 till dig min vän. Du anar inte vad du betyder! Finns här vid din sida närsom, det vet du. KRAAAAAM <3

2010-07-25 @ 23:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0