Oh, please answer to my call

Tosdag, jag har kvällsvakten och sen är det bara 6 timmar på jobbet kvar innan det är helg. Efter det endast 4 veckor kvar på posten. Räknar ner så det skriker om det, för nu börjar jag längta efter ledighet. Och Santorini. Ska inte bli fel. Men idag är det också bara fyra veckor kvar till min födelsedag, lite knäppt ju. Tiden går fort när man har roligt, eller ja, när man jobbar på posten.

Efter jobbet idag blir det till att träffa lite folk från klassen. Blir kul! Men idag ska jag somna ännu tidigare tror jag, det tar på en att inte kunna somna före elva och sen gå upp kvart i sex och jobba några timmar som innehåller cira 30 trappuppgångar att springa i, jag känner mig ganska mör. Men då tänker jag på alla pengar jag kommer dra in, och på allt kul jag kan hitta på för dem, sen i höst.

Haha, ja nu ska jag dra mig, göra mig klar och allt och se till att jag känner mig piggare innan jag åker iväg! Men jag säger då det, det är tur att tiden går fort på jobbet. Och att jag idag kommer springa in på Ica minst en gång under mitt jobbpass så jag kan vinka på Julia lite.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0