Let me get close to you..

Idag är jag lite ego. Jag började med att städa, okej det är inte så ego för jag bryr mig inte jättemycket om hur det ser ut i mitt rum just nu, eller någonsin egentligen men ändå, sen satte jag mig med min bok och sitter nu och egar igenom den. Måste ju bli klar snart, skicka iväg den, göra framsida, baksida och sånt. Så nu läser jag väl igenom den och hittar fel, ändrar om, gör om, gör rätt. Om en timme ska jag sätta på mig löparskorna och sticka ut och springa, blir nog timmesrundan idag, kan vara skönt när det inte är så tryckande varmt som det har varit lite till och från. Även om jag hellre har sol och värme än det här vädret. Ikväll blir det att gå ut och göra stan osäker med Sofie, Johanna och kanske Malin, blir bra!

Nu ska jag fortsätta mitt egoläsande och tagga till för träning.

Ciao!

Och jag känner nog för att spola tillbaka tiden till studenveckan faktsikt för den var något utöver allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0