Just another day

För att sammanfatta helgen lite:
Spontanutgång i fredags då man träffade på mycket trevliga människor, massa postisar, folk man inte träffat sen studenten och lite andra vänner som var ute och röjde.
Fest hos Sofie med utgång som slut på kvällen igår, bättre utgång i fredags men festen hos Sofie var trevlig.
Idag åkte jag, mamma och pappa till Skövde för att lämna in min mobil som är otroligt seg. Och så blev det lite shopping också.
Nu sitter jag och kollar på One Tree Hill och bekantar mig med min gamla mobil igen. Har raderat alla gamla och numera oviktiga sms och äger inga bilder på minnet, så nu har jag världens opersonligaste mobil. Men det känns bra med knappar så här emellanåt. Och att kunna se de där små gula gubbarna i mobilen känns rätt bra när man inte har sett annat än prickar och paranteser sen oktober. Haha.

Senare blir det promenad med Anna. Trevligt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0