I head of to my job, guess not much has changed

För ungefär två månader sen skrev jag att min vardag upptogs av plugg, träning, musik och tv. Idag skriver jag att min vardag upptas av jobb, träning, musik och tv. Inte mycket som har ändrats egentligen. Fast jag har mer planer (jag och Anna ska smida planer i veckan) jag har mindre än en månad kvar till Grekland, och jag har en liten aning om hur jag vill att mitt liv ska se ut i framtiden. Jag har kommit på det ultimata!

Men för att få min vardag att gå ihop enligt den normala normen jag har sätter jag igång en film och andas ut efter två jobbpass och ett träningspass på 45 minuter. Skönt att kicka igång veckan med en energiboost!

Adios my lovers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0